måndag 26 september 2016

Test med sömmar och färg!

Efter att ha varit i Quiltköping och sett lite nya alster så var jag tvungen att testa lite nytt själv.
Började med att dela in ett tyg i olika delar som jag sydde sömmar åt olika håll. Efter det så målade jag dit små fötter.


Eftersom det är roligt att sy sådant man kan använda så tänkte jag på att sy en badrumsmatta i samma teknik.


Har kanten kvar att sy men annars kan den funka bra som matta.

Eftersom det är måndag så glöm inte att titta in hos http://bambisyr-evaj.blogspot.se/. Man blir alltid inspirerad av alla fina alster som skapas där.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Tack Lena gör din inspiration och länkning till Visa och Berätta måndag!! Bambikram❤️

    SvaraRadera

                                                            PÅSKNYTT! Då var det påsk snart och jag har äntligen blivit klar med en bonad s...